Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zaterdag 9 december 2023

In loving memory - 1 jaar

Hier een bericht die ik zelf wilde posten, Mijn vader is morgen, 10 december, weeral 1 jaar geleden overleden. Ik zou graag zijn rustplaats bezoeken maar ik ben nog niet sterk genoeg om een klein stukje te lopen. 

Ik heb wat op zijn pagina gezet aan het eind. Het is te moeilijk om het hier ook nog te plaatsen.

https://carolinesnatuurfotografie.blogspot.com/p/in-loving-memory.html


Iedereen bedankt voor de berichten. ❤  Maandag mogen de 19 krammen eruit daarna plaats ik wel korte update. Ik mag sowieso 6 weken niks doen met rechts omdat de schouderprothese en de steel in mijn arm moet vastgroeien.

6 opmerkingen:

  1. A lovely memorial post for your father! Take care, I hope all goes well with our recovery! Take care, have a great weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi te zien hoe je gek was op je vader. ✨
    Rustig aansterken en revalideren, ik hoop dat het niet tegenvalt en de operatie oplevert wat de bedoeling was 🤞🏻🤞🏻🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doet altijd heel wat hè... Liefs van hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige foto heb je van je Vader geplaatst. verder sterkte en doe vooral voorzichtig daar heb je later plezier van

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.