Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

maandag 25 december 2023

Sint-Gummaruskerk Steenbergen

https://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Gummaruskerk_(Steenbergen) 

Het zijn geen fotos in kerstsfeer maar ik vind het vandaag een geschikte dag voor deze blog. Aangezien ik mijn rechterarm nog niet mag gebruiken plaats ik nog kleine eenvoudige blogs.

Op 5 mei, de dag van de vrijheid, deze kerk bezocht om een kaarsje te branden. We waren er toen in de buurt.











 


Ik wens iedereen fijne kerstdagen ! Als we een paar weken verder zijn zal ik weer vogel/natuurblogs proberen te plaatsen. 5 januari heb ik weer een controle in het ziekenhuis.


20 opmerkingen:

  1. All the best Caroline. Hope you enjoy Christmas days🎅🏻🎄
    Greetings Lasse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's a beautiful church. Take care, and enjoy your holidays.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tanti auguri di buone feste, Caroline.
    Un abbraccio

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful church! Merry Christmas to you and your family! I wish you all the best in 2024, Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kerk en wens je hierbij ook mooie dagen toe. Hoop dat je arm goed zal herstellen. Laat jezelf maar lekker verwennen deze dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. All the very best for 2024, Caroline - and especially good health. David xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerk laat je hier zien en wij hopen dat je volgend jaar weer fijn op pad kunt en ons weet te verrassen met je foto,s

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop in maart of zo maar ik heb nog veel fotos op mijn laptop .

      Verwijderen
  8. Happy Christmas, Caroline.

    That's a beautiful Church

    I hope that your arm is better soon - take good care - - - Richard

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wishing you a Merry Christmas filled with joy, love, and the true spirit of the season! Cherish the moments with your loved ones.

    Visit https://www.melodyjacob.com/ and check out my latest post.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Caroline,

    Ik vind dit blog toch wel de kerstsfeer uitstralen met deze kerk en je hebt er prachtige opnames gemaakt met de groothoek.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Caroline,
    Mooie foto's van deze kerk.
    Hele fijne kerstdagen!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige foto's. Hoe was het met de pijn op de feestdagen. Fijn woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Caroline.

    Een prachtige kerk, binnen en buiten.
    Mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a wonderful looking building. Hope all is well, Stewart M - Melbourne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Caroline, een fraaie kerk en prachtig gefotografeerd. Bij deze wens ik jou en je dierbaren alle goeds voor het nieuwe jaar 2024 maar vooral gezondheid en mooie momenten in de natuur. Hoop dat je schouder al goed aan het genezen is.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Caroline. Helaas is je reactie weer niet geplaatst onder mijn post. Ik blijf het vreemd vinden waarom dat niet gebeurt. Toch heb ik die uiteindelijk gevonden. Wat laat, maar met een welgemeend hart wens ik je ook alle goeds voor 2024 en dat je snel van je pijnlijke schouder verlost wordt en je de draad weer op kunt pakken.
    Mooie foto's van die kerk heb je overigens geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.