Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

vrijdag 15 december 2023

Adoptieolifant

Mijn vader was gek op olifanten en spaarde ook houten olifanten. Nu kwam ik op het idee om op zijn eerste sterfdag. 10 december. een olifant te adopteren. Vandaag kwam het adoptiecertificaat thuis en de foto.


Ze heet Mae Mayura. vrouwtje. een dertiger. Ze woont in een opvang in Thailand. Er zijn natuurlijk meer adoptanten voor 1 olifant. 

On line kreeg ik een link van een video doorgestuurd.

 

Inmiddels is mijn fysiotherapie gestart. 
Iedereen bedankt voor de berichten en steun.

8 opmerkingen:

  1. I think your father would be very happy to see this adopted elephant. What a great idea and a lovely way to remember your father. Take care, have a great day and happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. No doubt your father would approve of this measure, Caroline, and you will also enjoy the animal you are sponsoring. It makes me think that it would have been great to have done this while he was still alive. All the best - David

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Well It is all an experience to have a real and savage Elephant in front of you. Nice photograph of the moment.

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.