Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zondag 31 december 2023

Yerseke Moer Zeeland

Laatste blog van dit jaar sluit ik af met een blog van ons eigen gebied van oktober. Alles met links bewerkt en geplaatst dus misschien wat minder nauwkeurig.  Geslacht zet ik er niet bij, tekens zijn te moeilijk met 1 hand.

Zwarte ruiter - Tringa erythropus

Kemphaan - Calidris pugnax


Heggenmus - Prunella Modularis

Kemphaan - Calidris pugnax

Bergeend - Tadorna tadorna

Zwarte ruiter - Tringa Erythropus

Watersnip - Gallinago gallinago

Wintertaling - Anas creca

Wintertaling  - Anas creca

Wintertaling- Anas creca

Wulp -Numenius arquata


lepelaar met tegenlicht

Lepelaar - Platalea leucorodia




Watersnip - Gallinago gallinago

Ik heb een afstandsbediening voor mijn nieuwe camera gekocht om sneller te kunnen fotograferen samen met mijn man. Camera in linkerhand, afstandsbediening rechterhand. Dan kan mijn rechterarm laag blijven. 
Mijn camera is een Sony cybershot DSC-RX10 Mark IV

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling. 

4 opmerkingen:

  1. Hello,
    Beautiful birds and photos. I especially love the Snipes, Spoonbill and Curlew. A remote control sounds like a great idea, to help you. Happy New Year to you and your family, wishing you all the best in 2024!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline,
    Het zijn prachtige soorten en mooie foto's. Dat heb je toch maar weer goed voor elkaar met een hand!!
    Bedankt voor de moeite om het te delen. Super!
    Groetjes , een goeie jaarwisseling en een voorspoedig herstel !
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Many memories compressed into one post, Caroline. Well done with one hand! All the best - David

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.