Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

maandag 18 december 2023

Maasvlakte en Brouwersdam

Gisteren mijn eerste uitstapje na ruim 3 weken. Je moet ergens beginnen. Met mijn telefoon en een selfiestick en afstandbediening vanuit de auto. Mijn man heeft met de camera nog enkele fotos gemaakt maar die komen later. Deze kleine blog moest al met een pauze. Voorlopig reageer ik nog met een x. Alles met links doen kost veel energie.



Oerrund


Oerrund

Plompe Toren Koudekerke Schouwen-Duiveland

Vuurtoren Ouddorp


.
Zonsondergang Brouwerdam

    Iedereen bedankt voor de berichten en steun.

8 opmerkingen:

  1. Hello,
    I am glad you were able to get out, wonderful photos.
    I love the cattle enjoying a meal, the lighthouse and sunset are beautiful. Great captures of the ships! Have a great day and happy week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oerrund en vuurtoren. Prachtig, Caroline. Fijn dat je er eventjes uit was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Caroline, ten eerste wens ik je een voorspoedig herstel na je operatie aan je schouder. Dat moet een behoorlijk zware operatie geweest zijn. Ik hoop dan ook voor je dat het een succes zal blijken en je je schouder en arm met fysiotraining weer optimaal zal kunnen gaan gebruiken. Verder wens ik jou en je man fijne feestdagen en een voorspoedig en gezond 2024.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Caroline.

    Fijn dat je even er op uit kon gaan.

    Mooi dat rund.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am sure that getting outside was a real tonic. Keep on getting better, Caroline. All the best - David

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou een prachtig tripje voor de eerste keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Caroline,

    Ik hoop dat het herstel intussen voorspoedig gaat en dat je snel die rechterarm ook weer kunt gebruiken. Leuke foto's van een voor mij bekende plek, voor jou bijna een thuiswedstrijd.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.