Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

woensdag 22 november 2023

Natuurgebied Slikken van de Heen - Rode geus

Voorlopig een laatste blog. Vrijdag 24 november word ik aan mijn rechter schouder geopereerd, een omgekeerde schouder prothese/reserve shoulder replacement . 

Mijn man zal nog wel een korte update plaatsen. Graag reakties via de mail /het contactformulier. 

Fotograferen zal lange tijd niet kunnen, misschien nadat het ergste voorbij is bloggen met links. Ik heb nog veel mappen met fotos. 

Ik wilde nog een blog plaatsen maar ik had geen zin meer in een lange blog, dan maar de Rode geuzen van Natuurgebied Slikken van de Heen 











Rode geus 

Iedereen bedankt voor de berichten en tot binnenkort ! 
Ik wens jullie een mooie winter met mooie fotos. 
Graag vanaf vrijdag mailen omdat reakties modereren moeilijk is. 

11 opmerkingen:

  1. Love the cows, beautiful animals. Happy Thanksgiving to you and your family!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline.

    Mooie foto's van de Wisenten.
    Mooie dieren.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Caroline.

    Mooie foto's van de Wisenten.

    Heel veel succes met de opname.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig gebied en stoere beesten!
    Groetjes, ik mail je !!!
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie foto's van de runderen daar. Ik ga er echter vanuit dat dit geen wisenten zijn, maar rodegeusrunderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hooi Carolien
    mooi gebied met die wisenten,
    groetjes Herman

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great photos of a great animal. Happy weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very nice photographs.
    Hope all goes well, sending my good wishes.

    All the best Jan
    https://thelowcarbdiabetic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.