Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zaterdag 4 mei 2019

Yerseke Moer Yerseke

Gisterenochtend moest ik nog even ergens langs en heb ik mijn camera mee genomen.
Toen heb ik nog even gekeken of ik de steltkluten niet zag.
Onderweg zag ik ergens een vogel zitten. Het bleek een oeverzwaluw te zijn.


Oeverzwaluw (Riparia riparia)

De steltkluten waren er nog.  Af en toe vliegen ze een eind weg. 
Misschien zoeken ze eten in de sloot. 

Steltkluut man en vrouw (Himantopus himantopus)


 Steltkluut man (Himantopus himantopus)


Steltkluut vrouw (Himantopus himantopus)

Een eindje verder zag ik deze roofvogel zitten, een Smelleken vrouw.  Ik durfde niet dichterbij, ik was bang dat ze weg vloog. 

Smelleken vrouw (Falco columbarius)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.