Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

vrijdag 10 mei 2019

Yerseke

Vanochtend mijn rondje gedaan en in Yerseke Moer een koereiger gespot en vastgelegd. 


Koereiger (Bubulcus ibis)

Een waterhoen op een draadje, dat heb ik nog nooit gezien.


Waterhoen (Gallinula chloropus)



Tureluur (Tringa totanus)

Deze blauwe reiger zat in de buurt van de koereiger. 


Blauwe reiger (Ardea cinerea)

Dit jaar al heel veel mannelijke kneus gezien. 
De kneu man is 13,5 cm lang en is een zaadeter. 

Kneu man (Linaria cannabina)

Graspiepers blijven leuk om te fotograferen.  
Ik vermoed dat het een graspieper is, ik zie niet goed de roze onderkant van de snavel van de boompieper. 

Graspieper (Anthus pratensis)



 Koe met een halsband


Kluut met kuiken (Recurvirostra avosetta)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.