Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

maandag 20 mei 2019

Yerseke Moer en Koude- en Kaarspolder

Holenduif (Columba oenas)

De boerenzwaluwen zitten hier best veel. Ik zag ze vorige week hier ook een straat verder.



Boerenzwaluw (Hirundo rustica)


Graspieper (Anthus pratensis)

Koude- en Kaarspolder Yerseke 



Het licht is hier niet ideaal maar het is wel schattig mama kluut en kuiken.


Kluut met kuiken (Recurvirostra avosetta)


Oeverloper (Actitis hypoleucos)





De visdief  (Sterna hirundo) heeft 1 legsel per jaar van 2 tot 3 eieren in een nestkuiltje.
Broedt meestal van mei tot begin juni. Broedduur 21 tot 24 dagen. 



Visdief (Sterna hirundo)

Ik ben benieuwd of er jonge van de grote stern komen, die heb ik nog nooit gezien. 


Kokmeeuw (Chroicocephalus ridibundus), Grote stern (Thalasseus sandvicensis) , Kluut (Recurvirostra avosetta)

Deze tureluur liep in de berm naast mijn auto. En piepen dat hij deed. 



Tureluur (Tringa totanus)



Lepelaar (Platalea leucorodia)





Iedereen bedankt voor de reakties. Ik ben heel even wat minder actief maar ik hoop snel weer fotos te kunnen laten zien. 
Alvast een fijn weekend. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.