Pagina's

Weergegevensbron: Zeeland weerbericht

Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©
Vier het leven, Pluk de dag, Geniet..... Zolang je leven mag.

Google Translate

dinsdag 20 augustus 2024

Supermaan/Blauwe maan 19 augustus 2024

Gisteren was het supermaan/blauwe maan. Eerst was het bewolkt in Zeeland maar heel laat in de avond besloot ik nog eens buiten te kijken. Ik zag een rode maan net boven de huizen. 

Normaal wist ik mijn instellingen voor de maan op mijn Canon camera altijd goed maar nu wist ik het even niet meer op mijn Sony camera. Dus maar op goed geluk maar dan heb je veel ruis en niet scherp genoeg. Toen de maan bijna niet meer te zien was achter de huizen/bomen wist ik het wel weer. Nog zo laat de straat op gaan was ook geen optie. 

maar het was toen te laat.  De fotos niet gecropt anders wordt de maan steeds onscherper. Ik vind het dan ook weer zonde om ze niet te laten zien. 

De blauwe supermaan kleurt oranje door de bosbranden in Canada. 

https://www.telegraaf.nl/nieuws/667810101/blauwe-supermaan-kleurt-oranje-door-bosbranden-in-canada




13 opmerkingen:

  1. Super experience of a super moon. The one through the trees is my favourite....Well done Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a magnificent moon ❤️❤️❤️
    Fantastic captures!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely captures of the moon! Take care, have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schöne Bilder habe selber noch keine Bilder vom Mond so machen können das ich damit zufrieden war.
    Gruß
    Noke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze foto's zijn best wel mooi hoor. Gr, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om dit te doen Caroline, ik heb er niet aan gedacht. Zo zie je er zijn altijd mogelijkheden voor natuurfotografie.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij was eerst ook niet te zien hier, pas 's avonds laat.

      Verwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.