Pagina's

Weergegevensbron: Zeeland weerbericht

Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©
Vier het leven, Pluk de dag, Geniet..... Zolang je leven mag.

Google Translate

zaterdag 17 augustus 2024

Koude- en Kaarspolder Yerseke deel 1 Zeeland

Het broedseizoen is weer voorbij. De vogels zijn weer vertrokken. Altijd een leuke periode. 


Zwartkopmeeuw geringd - Ichthyaetus melanocephalus 
Helaas niet te lezen 

Zwartkopmeeuw - Ichthyaetus melanocephalus 
Kokmeeuw - Chroicocephalus ridibundus 

Zwartkopmeeuw aan het paren - Ichthyaetus melanocephalus 

Kokmeeuw - Chroicocephalus ridibundus 
Zwartkopmeeuw - Ichthyaetus melanocephalus 
Grote stern - Thalasseus sandvicensis 




Kokmeeuw - Chrococephalus ridibundus 

Bergeend met kuiken - Tadorna tadorna 

Kluut met kuiken - Recurvirostra avosetta 

Bergeend met kuiken - Tadorna tadorna 
 
Bonte strandlopers - Calidris alpina 

Puck was mee in de auto, mocht even uit de auto.

Deel 2 volgt 

11 opmerkingen:

  1. Hello,
    The birds sound loud, It is nice to see the Shelduck with chick and the Avocet chick. Love the photos and videos. Have a great weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful photos. Puck is always so sweet. Have a nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful photos. Puck is always so sweet. Have a nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Todella upeat kuvat !! TerveisiƤ Suomesta !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Caroline.

    Mooi al die Meeuwen
    Wat leuk die Bergeend met dat kleintje.
    Mooi die Kluut met kleintje.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. To experience these gull colonies is wonderful. One is really immersed in one of nature’s great spectacles.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The black-headed gull are already starting to migrate from Finland. Thanks for the great photos.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Caroline,
    Mooi hoor ( je ziet dat ik blogs aan het lezen ben....ik liep weer een beetje achter en wil het eigenlijk allemaal niet missen ;-)
    groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige video' s gezien en je foto's hier. En ook het geluid erbij in video heerlijk om te horen. De bergeend was ook supermooi. Daar kon ik niet reageren want staat op kidsvideo en dus laat ik hier mijn reactie achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige video' s gezien en je foto's hier. En ook het geluid erbij in video heerlijk om te horen. De bergeend was ook supermooi. Daar kon ik niet reageren want staat op kidsvideo en dus laat ik hier mijn reactie achter.

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.