Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

maandag 1 januari 2024

Nationaal Park de Biesbosch

 Mijn eerste blog met mijn nieuwe camera. Mijn laatste uitstapje van het jaar.

Na 5 weken geen camera vast te hebben kon ik niet langer wachten. Met camera in linkerhand, rechterarm in een sling en afstandbediening in rechterhand. Dan kom je toch een arm te kort om te zoomen.Aangezien het met mijn rechterarm niet kan dan maar van te voren zoomen op mijn schoot op gevoel. Verder niet echt naar instellingen gekeken.

Sony cybershot DSC-RX10 Mark IV

Brabantse Biesbosch


Het water stond erg hoog en er waren verschillende wegen afgesloten. 


Het was niet makkelijk deze torenvalk erop te krijgen vanuit de auto omdat hij voor onze
auto zat.

Torenvalk - Falco tinnunculus

Zoals je ziet kun je niet langs het uitkijkpunt.
Dat was afgesloten.
Meestal lopen we met de hondjes bij de Jantjesplaat. Daar was het ook afgesloten.


Konik




Waterbuffel



Schotse hooglander

Verder nog veel grote zilverreigers en eenden gezien. Helaas geen grote zaagbek en nonnetje.

9 opmerkingen:

  1. Hello,
    Great photos, I love the Kestrel, the horses and the cattle.
    Happy New Year! Take care, have a wonderful first week of January!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Che belle foto. Proprio ieri ho fotografato anch'io un gheppio (Falcus tinnunculus).
    Tanti auguri di felice anno nuovo, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Che belle foto. Proprio ieri ho fotografato anch'io un gheppio (Falcus tinnunculus).
    Tanti auguri di felice anno nuovo, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto,s caroline we wensen je een prachtig foto geniek jaar toe maar vooral een goede gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Caroline.

    Mooie camera.
    Hoop dat je snel weer meer kan doen en de camera gaat leren kennen.

    Mooie foto's,

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Determination produces results, Caroline, I hope that you continue to improve and that you will soon be shooting with both hands again. All the best - David

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Caroline,
    Ik heb precies dezelfde camera!!! Ik snap dat het nog even behelpen is. Je komt echt een handje tekort. Misschien is een statief handig, maar daarbij moet iemand anders je ook helpen om dat erop te zetten.. Hopelijk kun je het snel wél goed bedienen. Dit zijn mooie foto's!
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. IK loop zelden, fotografeer bijna altijd vanuit de auto.

      Verwijderen
  8. So pleased that you could get out and use your camera.
    Continue to heal and take care.

    All the best Jan
    https://thelowcarbdiabetic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.