Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

dinsdag 23 januari 2024

Park Toorenvliedt Middelburg Zeeland

Mijn moeder september 2023 , wandelen met haar vrijwilligster. 

Park Toorenvliedt Middelburg 

Soms voor ik mijn moeder bezoek gaan we even wandelen. - Oktober 2023



In park Toorenvliedt bevindt zich de vogelopvang, is altijd leuk om even bij het vijvertje te kijken. Dat is wel afgesloten met een hek. 

Roodhalsgans - Branta ruficollis 


Hij komt al naar me toe als hij me ziet.

Hoendergans - Cereopsis novaehollandiae 

Iedereen bedankt voor de berichten ! 

14 opmerkingen:

  1. prachtig werk de vogelopvang het lijkt mij ook een mooie lokatie daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Besutiful photos from September. Lovely yellow leaves.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bomenlaan Caroline. Een klassiek beeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful photos, the bird sanctuary looks like a love place for a walk. Love the cute geese! Take care, have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great photos. I hope summer will come to Finland.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Caroline,

    Mooi park daar in Middelburg, wij waren er afgelopen zomer ook op zoek naar de kwak, maar niet gezien helaas. Leuk dat je daar een roodhalsgans zag.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Roodhalsganzen zie je daar vaak. Misschien ga ik zaterdag weer voor ik mijn moeder bezoek.

      Verwijderen
  7. Mooie plek om heen te gaan en goed te combineren met een bezoek aan je moeder. Fijn dat ze er lekker uit kan met een vrijwilliger!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Caroline.

    Mooi park is het.
    Lekker rustgevend.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Härlig park med fina omgivningar Caroline. Verkar vara en vacker plats att promenera och fotografer i !
    Hälsningar Lasse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello Caroline! I really liked your post, thank you for sharing it.
    Excellent content on your photography blog.
    Very good and creative images. I like how you capture the colors.
    And wish you a good weekend.
    All the best. Blues Hendrix 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Caroline from the Blog Caroline's natuurfotografie !!
    A pleasure your visit to my music blog.
    Tell you that I am happy to see you among my followers. I follow you already.
    And I invite you to continue reading and contributing your ideas.
    A hug! Blues Hendrix 😊

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.