Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

maandag 15 januari 2024

Denemarken vogels

 Hvide Sande mei 2023

Omdat onze Rose oud was zijn we eens naar een ander gebied gegaan van Denemarken, wat dichter bij huis, Hvide Sande aan de westkust. In dit gebied wat minder vogels gezien. 



Rietgors - Emberiza schoeniclus 

Bonte kraai - Corvus cornix 


Rietzanger - Acrocephalus schoenobaenus 


Grasmus - Sylvia communis 

Aalscholver - Phalacrocorax carbo 



Zilvermeeuw -Larus argentatus 

Kluut juveniel - Recurvirostra avosetta 

Kluut- Recurvirostra avosetta 

Kluut juveniel - Recurvirostra avosetta 




Er volgen misschien nog wat fotos. Doordat ik kort na onze vakantie in mei 2023 problemen kreeg met mijn schouder en mijn ouders opgenomen werden in een verzorgingstehuis, en mijn vader overleden zijn er veel mappen fotos blijven liggen. Het lukt nog niet hele lange blogs te maken. 

Iedereen bedankt voor de berichten voor Rose en een fijne week toegewenst.

12 opmerkingen:

  1. Hallo Caroline, Een mooi overzicht van jullie tijd in Denemarken. Fraaie foto's.
    Hoop dat het met je schouder al wat beter gaat.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Carolyn,
    Looks like a lovely outing, with beautiful birds and pretty scenery. The Reed Bunting and Avocet are favorites. The sky shots are beautiful. Take care, enjoy your day and the week ahead.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great photos are a pleasure to look at. Greetings.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig Caroline wat een wijds land met zoveel ruimte ik heb weer genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon luek dt je toch wat plaatst. Ik vind die meeuwen onwijs gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Caroline.

    De Bonte Kraai vind ik erg mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I would love to be able to make this trip. The pictures of the Herring Gulls nesting are exceptionally appealing.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's!
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste Caroline, ik wens je een spoedig herstel en een volledige gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Caroline,

    Leuk dat je daar toch behoorlijk wat verschillende soorten zag zoals de bonte kraaai waar ik al heel wat keren naar de polder in Rosmalen ben geweest maar nog steeds niet gezien heb. Ben er niet helemaal uit of dit wel een grasmus is, zou ook een karekiet of bosrietzanger kunnen zijn.
    Hoop dat je schouder intussen weer wat beter is.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grasmussen zijn er wel veel in Denemarken. Mijn schouder is al stukken beter, ik kan weeral lichte dingen doen. Wel heel snel moe.

      Verwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.