Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zondag 11 december 2022

Mijn vader

Zaterdag 10 december 2022 om 3.15u AM is mijn vader overleden na een langdurige ziekte . 
Ik was er alleen bij samen met een verpleegkundige. 
26-06-1939 - 10-12-2022 






 

Het afscheid van mijn vader is in besloten kring.


11 opmerkingen:

  1. Dear Caroline,
    I am so sorry for your loss. Take care!
    Warm hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am so sorry for the loss of your father. Sending prayers for you and your family. Take care!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Caroline, mijn oprechte deelneming bij het verlies van je vader. Het is een vreselijke tijd voor je en ik hoop dat je hier verder uit kunt komen. Het kost tijd om te genezen. Zegen u.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Caroline.

    Gecondoleerd.
    Erg dat je moeder er niet bij kon/mocht zijn.
    Wel fijn dat jij bij het afscheid kon zijn.

    Heel veel sterkte, dit doet pijn.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Caroline, ik mail je nog.
    Heel veel sterkte
    Lieve groetjes Maria 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn de intiemste momenten en de moeilijkste maar fijn dat je erbij kon zijn,heel veel sterkte deze dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dear Caroline, I am sorry to read about the loss of your Father. I send my sincere condolences.

    Thinking of you.

    All the best Jan
    https://thelowcarbdiabetic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.