Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

donderdag 22 december 2022

Luxemburg

Allereerst bedankt voor het medeleven na het overlijden van mijn vader. 




Op weg naar Duitsland in november even in Luxemburg gestopt. 

Diekirch 






Uitzicht op de vogelkijkhut.
Ik kan er niet meer naar toe omdat er geen autos meer mogen komen. 


Schotse hooglander (Highland cow)


Putter (Carduelis carduelis)

Onderweg zag ik nog dit kasteel. 

VIANDEN 

Kasteel Vianden 


 

9 opmerkingen:

  1. Hoi Caroline.

    Mooie foto's, mooi kasteel.
    Zullen moeilijke dagen worden voor je.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Caroline, Dat is wat ik ook dacht toen ik de reactie las van Patricia. Deze feestdagen zullen extra moeilijk zijn voor jullie. Nogmaals sterkte. De foto's zijn prachtig.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Buon Natale a te e a tutti coloro che porti nel cuore.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Luxembourg looks very pastoral, Caroline. It is quite wonderful in Europe how you are able to get from one country to another with ease. Best wishes - David

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superb photos. Merry Christmas and Happy New Year.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful photos!
    I wish to you and to your family Merry Christmas and a Happy New Year.
    Best wishes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely photographs from Luxembourg.

    All the best Jan
    https://thelowcarbdiabetic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.