Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zondag 18 december 2022

Het afscheid van mijn vader

 Vrijdag 16 december was het afscheid van mijn vader.
Mijn ouders stonden bij ons op de wachtlijst voor het verzorgingstehuis van mijn woonplaats.
Omdat mijn vader ook van natuur en vogels hield had ik hem beloofd, dat als hij hier woonde, we nog eens samen naar ons natuurgebied gingen met de auto, zoals we vroeger ook weleens deden.

Helaas is het anders gegaan en is hij hier nooit in het verzorgingstehuis geraakt.  
Wel heb ik hem naar hier laten overbrengen na zijn overlijden.
Mijn laatste wens was mijn belofte aan hem vervullen, nog een keer samen door ons natuurgebied.
Dus zijn we vrijdagmorgen met de rouwauto door ons natuurgebied gereden voor we naar het crematorium gingen.
Ze hebben wel de route moeten aanpassen in verband met de gladheid. 
Ik ben hier heel dankbaar voor.

Het was heel bijzonder. Op onze route vloog een tijd een torenvalk met de rouwauto mee. Ik zag ook een reiger vliegen. Er zaten heel veel kieviten en ganzen. Waarschijnlijk ook andere vogels. 
Tijdens deze droevige rit heb ik toch van de omgeving genoten. 



Onderstaande tekst hebben ze voorgelezen uit naam van mij. 
Het is een stukje vertaalde tekst van het nummer 
Dean Lewis - How Do I Say Goodbye 
Dat nummer is daarna ook gedraaid. (zie vorige blog)

Van iemand die al heel mijn leven bij mij is
Je gaf mij je naam en je kleur van je ogen
Ik zie jouw gezicht als ik naar het mijne kijk
Dus hoe moet ik, hoe neem ik afscheid
Als ik iets niet kon, zag je altijd het beste in mij
Goed of fout, je stond altijd aan mijn kant
Maar ik ben bang voor hoe het leven zonder jou is 
Maar ik beloof je dat als je gaat, ik ervoor zal zorgen dat het in orde is. 



Rust zacht papa ❤
Nooit meer "Met pa, heb je nog vogels gefotografeerd ? " 😥


Iedereen bedankt voor het medeleven !

13 opmerkingen:

  1. Da come ne parli, sono più che certo sia stato un viaggio bellissimo.
    Un abbraccioda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So sorry about your Dad, it was nice you could fulfill the promise and take your Dad to the preserve one last time. Sending prayers for you!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja es ist nicht leicht wenn jemand nicht mehr da ist der sonst immer da war. Ich wünsche dir Kraft und alles Gute.

    Gruß
    Noke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Caroline.

    Wat heb je dit mooi gedaan.
    Vol liefde en warmte naar je ouders toe.
    Een mooi afscheid Caroline.
    Het verdriet zal groot zijn met het gemis van je vader en de zorgen ook nog voor je moeder.

    Veel sterkte Caroline.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am so sorry for your loss, Caroline. It is very fitting that you and your father visited the nature reserve one last time together. Stay strong. With my best wishes - David

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een dierbare verliezen is moeilijk maar een ouder verliezen is een deel van jezelf kwijt raken. Ik wens jou en familie sterkte met het grote verlies.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte de komende tijd denk vooral aan de mooie momenten die er geweest zijn koestert ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Caroline.
    Dat was een liefdevol eerbetoon voor jou om te regelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A sad, but rather wonderful post. You will always have the memories and you will always have the birds. SM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beste Carolien , ik ben erg laat met reageren maar nog gecondoleerd met het verlies van je vader. Peter Tamerus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Caroline,
    Heel speciaal dat je met je vader nog een rit hebt gemaakt door de natuur. Heel bijzonder. Mooi dat de torenvalk ook een groet bracht. Je zult dit nooit meer vergeten.
    Nogmaals gecondoleerd met het verlies van je vader.
    Lieve groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.