Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zondag 17 maart 2019

Vogelbroedeiland Dow Benelux Hoek

Omdat we toch in de buurt moesten zijn wilde ik eens gaan kijken bij het vogelbroedeiland in de spuikom van Dow Benelux .
Ik was nieuwsgierig of de visdiefjes er al waren maar er waren er nog geen. Bij ons ook nog niet. 
Ze vinden het hier vast nog veel te koud. 
Wel een aantal eenden en een nijlgans. 




Meestal laten we ook verderop nog even de honden uit bij de Braakmankreek. Deze keer niet omdat er erg veel plassen stonden en met 2 modderhondjes ga je niet op visite.
Al passerend heb ik wel nog een konijntje zien rennen. 

Braakmankreek 

Dus de visdiefjes daar fotograferen zal misschien de volgende keer zijn dat ik daar kom.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.