Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

vrijdag 1 maart 2019

Schouwen-Duiveland

Zondag samen met mijn man en hondjes rondje gereden over Schouwen-Duiveland. 
Het was laag water dus niet veel bijzonders gezien.
Ik ga sowieso nooit op waarnemingen af of het zou bij ons in de buurt moeten zijn, ik fotografeer wat op mijn pad komt. 

 Brouwersdam-Noordzee 

Jonge scholeksters 



Scholekster (Haematopus ostralegus)

Jonge zilvermeeuw op de parking. 

Zilvermeeuw (largus argentatus)

Kustwacht PH-CGC 

Verder nog een aantal steenlopers gezien. 

Grevelingenmeer 


Kokmeeuw (Chroicocephalus ridibundus)

Dodaars (Tachybaptus ruficollis)

 Scholekster (Haematopus ostralegus)


 Torenvalk (Falco tinnunculus)

Verder nog veel meerkoeten en wilde eenden gezien. 
Puck dook weer bijna het water in achter de watervogels aan. 

Daarna zijn we via de Philipsdam naar huis gereden.
De fotos van daar laat ik in het volgende blogje zien.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.