Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zondag 24 maart 2019

Nationaal Park Oosterschelde

Afgelopen week nog eens langs de Oosterschelde gereden.
Normaal ga ik altijd met hoog water maar ik was nieuwsgierig hoe het was enkele uren voor hoogwater.
Deze fotos zijn 3 uur daarvoor genomen.
Ik ben wel niet heel lang gebleven omdat ik op weg was naar mijn dochter. 
Tot mijn verrassing zag ik de bonte strandlopers in het water zitten. Enkele dagen daarvoor had ik ze niet gezien.




Later zaten ze bij de stenen. Misschien werd het te diep. 


Bonte strandloper (Calidris alpina)


Kleine zilverreiger (Egretta garzetta)

Iedereen bedankt voor de reakties. De volgende blog gaat over de ooievaar. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.