Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

donderdag 2 november 2023

Zeeuws-Vlaanderen

Het huis van mijn ouders is verkocht dus ik zal nog weinig in Zeeuws-Vlaanderen komen. Ik heb wel nog een aantal mappen fotos in mijn archief. 

Margarethapolder Terneuzen

https://nl.wikipedia.org/wiki/Margarethapolder


Hier heb je een scherm .


Er zat een hele groep Zwartkopmeeuwen. Later toen we er weer langs reden waren ze weg. Er zwommen ook een aantal tafeleenden. 




In ons eigen gebied altijd al blij als ik een paar zwartkopmeeuwen zie, nu een heel broedeiland vol. 



Zwartkopmeeuw (Larus melanocephalus)

Hier zwemmen ook altijd tafeleenden. 



Boven op de dijk is ook een telpost. 

https://telpostmargarethapolder.jouwweb.nl/

Een eindje verder bij de dijk gestopt toen kwam er een schip voorbij met tractors. 



Met tractors  

Themsestern

Verder gereden naar

Het Verdronken land van Saeftinghe



Vogelkijkhut 


Haas (Lepus europaeus)



Er is een nieuwe weg aangelegd maar die is niet toegankelijk voor publiek. 



Verder gereden naar 

de Prosperpolder op de Belgisch-Nederlandse grens







Sint - Engelbertuskerk

Bij Grenspark Groot Saefthinge nog even over de dijk gekeken. Daar was op dat moment weinig te zien. 









Mooie bloemen in Terneuzen 



8 opmerkingen:

  1. a het is er dan toch van gekomen het zal wel een heel groot vogelparadijs worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zo'n anders landschap als mijn Utrechtse Heuvelrug. De haas vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello,
    The gulls have a great spot there for nesting. The landscapes are beautiful, love the ships and the bird hide too. Cute capture of the bunny. Take care, have a great day and a happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It’s encouraging to see humans creating habitat rather than always destroying it.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Caoline,
    Prachtige gebieden en die kijkhut met puntdakje vind ik heel aantrekkelijk! In ben onder de indruk van zoveel zwartkopmeeuwen! Geweldig om die te zien!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.