Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zaterdag 28 oktober 2023

Park Toorenvliedt Middelburg

Ik ben met een langere blog bezig maar eerst een kleine blog. Gisteren hier klein stukje met de hondjes gelopen voor we naar mijn moeder gingen. Fotos met telefoon. 



Er zaten weer een paar leuke soorten vogels buiten in de opvang. 

Keizergans hybride (Anser canagicus) X

Roodhalsgans (Branta ruficollis)
Bergeend (Tadoma tadorna)

Ik heb inmiddels nieuwe camera, een Sony Cybershot DSC-RX10 IV. De rest ingeruild.
Ik heb hem nog niet gebruikt omdat ik vorige week thuis gebleven ben. 

3 opmerkingen:

  1. Lovely photos! I would like to see the Red-breasted Goose. The Shelducks are pretty! Take care, have a happy day and a great new week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline,

    Het toeval wil dat wij dit park enkele maanden geleden ook bezocht hebben tijdens onze vakantie in Biggekerke. Ik was daar op zoek naar de kwak, schijnt daar regelmatig te worden gezien. Nog info gevraagd bij de opvang, bleek dat een vogelhouder daar in de buurt nog iedere dag de ooit ontsnapte (of uitgezette) vogels daar voert. Ik heb ze toen niet gezien en bij de opvang mocht ik niet naar binnen. Mooi park overigens.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi park Caroline.
    Met je telefoon kun je ook mooie foto's maken van een landschap of dichtbij een portretje.
    Heel veel succes met je nieuwe camera!! Ik ben benieuwd hoe het je afgaat. Zal wel even wennen zijn.
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.