Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

dinsdag 17 oktober 2023

Maasvlakte Rotterdam

Het is altijd een karwei de namen van de schepen. Soms kan ik het ook niet direkt lezen. Nu ga ik maar af en toe eens schepen spotten, tegelijk met kustvogels. De bijzondere soorten die in de Maasvlakte zitten zie ik nooit, ik doe er ook nooit moeite voor. Soms zie ik groepjes vogelaars staan. 

Hollandia Seaways

Zilvermeeuw (Larus argentatus)



Kleine mantelmeeuw (Larus fuscus)


Knobbelzwaan (Cygnus olor)

Fjordstraum


Pilots Orion

Neptun 11

Hollandia Seaways

Dorothea Schulte

Zilvermeeuw (Larus argentatus)

Kleine mantelmeeuw (Larus fuscus)

Puck en Rose

Knobbelzwaan (Cygnus olor)

Pioneering Spirit

Stena Hollandica

Nova 

Zilvermeeuw (Larus argentatus)

Onderstaande schip heeft een andere kleur gekregen denk ik. 

Maike D

Middelste zaagbek ♂ ♀ (Mergus serrator)

Rose en Puck 

Nog even langs de flamingos gereden.
Ik ben niet naar de flamingos toegelopen. Vanaf het haventje gefotografeerd.

Flamingos Battenoord 
(Phoenicopterus roseus)

Ik bedank iedereen voor de berichten !

4 opmerkingen:

  1. Un bel passaggio di navi, vedo.
    Bella la coppia di mergus serrator

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Are the flamingos a common sight there. Great shots of the ships and the birds. I like your doggies too. Take care, have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Caroline,
    Typisch de Maasvlakte. Veel zeewaardige schepen en de Stena Line. Top. De zilvermeeuwen en kleine mantelmeeuw horen daar echt bij. Als dan ook nog de mazzel hebt om de middelste zaagbekken weer te zien én de flamingo's is het wel heel geslaagd hoor. Ook leuk dat Puck en Rose ff langskomen.
    Ik zit te genieten!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.