Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

maandag 2 oktober 2023

De ooievaars van Middelburg Zeeland

Allereerst zijn mijn fotos soms wat minder mooi. Ik fotografeer nu hoofdzakelijk met een eenvoudige compactcamera omdat een zware camera met telelens niet meer gaat. Deze camera heeft een te kleine sensor voor donker weer. Een andere camera kopen wil ik pas volgend jaar.  Ik sta sinds enkele maanden op de wachtlijst voor een schouderoperatie rechts, meer over de operatie later als het zover is. 

De ooievaars in Middelburg hadden 1 jong. 

https://carolinesnatuurfotografie.blogspot.com/p/kleurringen-ooievaar-ciconia-ciconia.html


Die met de ring is het mannetje. De ring van het vrouwtje kon ik niet zien. 

Ooievaar (Ciconia ciconia)


Nijlgans (Alopochen aegyptiaca)

Iedereen bedankt voor de berichten !

15 opmerkingen:

  1. Hi Caroline,
    Beautiful photos. The storks are not living in Norway. Have a nice evening.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome shots of the Storks and the geese! Take care, have a great day and happy week ahead!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's vallen nog best mee hoor ! Het allerbeste gewenst voor je schouder en ja... wat nodig is, is nu eenmaal nodig... veel moed gewenst. Om één of andere reden lijk ik geen mails te ontvangen wanneer je nieuwe posts plaatst. Enig idee waarom ? Ik zie wel dat ik tussen je volgers sta.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat dat alleen in de leeslijst komt van blogger. Maar ik zal zien of ik er iets voor email in kan zetten.

      Verwijderen
  4. Mooi die ooievaars, vooral het potretje van het jong.
    Mijn zware Sony combinatie is ook nog steeds in reparatie. Die neem ik ook niet meer op sleeptouw als ik ver moet lopen...
    Fijne dag. . EN hopelijk gaat alles goedkomen met je schouder..
    Lieve groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lopen doe ik weinig maar in de auto is het ook te zwaar. In het voorjaar wordt alles ingeruild voor een betere compactcamera.

      Verwijderen
  5. Hallo Caroline, een mooie waarneming van de ooievaars en groot gelijk om even te wachten met sjouwen van zwaarder materiaal om je schouder te ontzien. Ik hoop dat de geplande operatie verlichting zal brengen.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het voorjaar wordt alles ingeruild voor een betere compactcamera.

      Verwijderen
  6. Hoi Caroline.

    Mooi de Ooievaars met het jong erbij.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig die jonge ooievaars en gelijk dat je het even aankijkt om een nieuwe camera te kopen er is zoveel te koop dat het soms moeilijk kiezen is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moeilijk is het niet, ik weet welke ik wil maar een nieuwe camera kopen en dan een hele winter niet kunnen fotograferen daar heb ik niks aan.

      Verwijderen
  8. Hallo Caroline,

    Jammer dat je nu voorlopig althans hoop ik genoegen moet nemen met wat mindere kwaliteit apparatuur. Maar de ooievaars zien er toch best goed uit. Hopelijk krijg je niet teveel last van die schouder, sterkte in elk geval.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan nu ook niet meer veel met rechts, ik probeer mijn rondje in de moer elke week maar vol te houden anders duurt de winter helemaal lang. We hebben een automaat dus dat scheelt.

      Verwijderen
  9. Hi Caroline. I was very sorry to hear that you have to have a shoulder operation and that you are not currently able to carry a heavy camera/telephoto combination. You are still getting very nice results with your compact camera.

    Earlier this year, I decided to go lightweight with my photographic gear. I got rid of my Nikon body with Sigma 50-500 lens and got a Canon mirrorless body with a Canon 100-400 lens. It is only half the weight and great to use.

    Best wishes - stay safe - - - Richard

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.