Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

woensdag 23 december 2020

Westkapelle Walcheren Zeeland

 Oktober 2020 

Noordervroon Westkapelle 

Rondje Walcheren samen met mijn man en de hondjes. 

Toen ik uit de auto stapte en naar het scherm wilde lopen zag ik 2 goudhaantjes. Deze vogeltjes zijn vliegensvlug om te fotograferen. 



Goudhaan ♀ (Regulus regulus)

Vogelkijkscherm Noordervroon 

Slobeend ♂ (Spatula clypeata)

Op waarneming stonden geelpootmeeuwen (Larus michahellis).
Ik weet niet of ze er tussen zitten.  Er zitten wel meeuwen tussen met gele poten. 
Vaak ligt mijn verrekijker nog in de auto. 



Uitzicht vanaf het scherm op de zeedijk. 



Hondjes moeten natuurlijk ook wandelen. Dus een klein stukje langs de zeedijk van Westkapelle gewandeld. Meestal zijn mijn fotos al wandelend niet zo scherp. Zelfs met een 1 poot statief kan ik mijn camera niet stil houden omdat het te zwaar is en vaak teveel wind. 

Rose en Puck 

Zeedijk Westkapelle 

Clyde fisher - Oil/chemical tanker 


Steenloper (Arenaria interpres)


Zilverplevier  ( Pluvialis squatarola)

Zilvermeeuw (Larus argentatus)

Anthony veder - Coral Sticho - LPG tanker 


Iedereen bedankt voor de berichten. 
Ik heb in 2020 nog een paar gebieden bezocht. Ik zal zien of ik die dit jaar die nog kan laten zien. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.