Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

vrijdag 18 december 2020

Schouwen-Duiveland- Zuid Holland

De lockdown, de winter, lange dagen dus veel tijd om mijn achterstallige blogs bij te werken van onze uitstapjes in het weekend. 
Deze week mijn rondje ook overgeslagen door werkzaamheden in de straat. 

Oktober 2020 

Prunjepolder Schouwen-Duiveland




Prunje vogelkijkscherm 
Plan Tureluur 






Brandgans (Branta leucopsis)

Kleine zilverreiger (Egretta garzetta)

Vogelobservatorium Tij Stellendam 

We waren in de buurt van Stellendam. Ik wilde graag eens de vogelhut Tij eens zien. Honden mogen daar niet mee dus mijn man en de hondjes bleven wachten. Ik dacht het is wel niet ver lopen maar het viel toch tegen, er leek geen eind aan dat pad te komen. Dus waarschijnlijk is het maar eenmalig bij mij. Ik zou het wel nog eens graag van de andere kant zien. 











Uitzicht 

Lepelaar (Platalea leucorodia )
Wulp (Numenius auquata)




Smient (Mareca penelope)

Brouwersdam 

Aan de Brouwersdam weinig gezien, het was eb en er liepen veel mensen. Het was die dag mooi weer. 


Bontbekplevier (Charadrius hiaticula)

Fuut (Podiceps cristatus)

Meerkoet (Fulica atra)

Haringvliet 

In het midden tussen de meerkoeten zwemt een meerkoet met een witte hals. 

Meerkoet (Fulica atra)

Tafeleend ♀ (Aythya ferina)

Natuurgebied Plaat van de Vliet 




Konik - Konikpaard 


Iedereen bedankt voor alle reakties. 
Meer info over de vogelkijkschermen op de pagina Vogelkijkhutten Nederland 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.