Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

dinsdag 29 december 2020

Slot Loevestein Poederoijen

Per ongeluk mijn blog van Slot Loevestein verwijderd. Ik had nog geen backup  gemaakt. Hier staat hij weer maar nu ben ik alle reakties kwijt.  

Slot Loevestein




Rode Geus 


Grote zilverreiger (Ardea alba)




Konik



Slot Loevestein  


Slot Loevestein 


Konik 

Kramsvogel (Turdus pilaris)

Fuut (Podiceps cristatus)

Tafeleend (Aythya ferina)




 Natuurgebied de Groesplaat 

Natuurgebied tussen Sleeuwijk en Woudrichem 



Grote bonte specht (Dendrocopos major)


Er is ook een vogelkijkhut in dit gebied maar daar ben ik niet geweest.




Uitzicht op Woudrichem. 

IJslander - IJslandse paard

Als de horeca weer open is kan je wat eten en drinken bij Brasserie Boven de Rivieren. 


Naar het gebied kun je bij de parkeerplaats van het restaurant. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.