Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

dinsdag 4 augustus 2020

Zwarte Roodstaart juveniel - (Phoenicurus ochruros) - Goes

Vanochtend had ik ergens een afspraak en toen ik geparkeerd had zag ik een zwarte roodstaart (Phoenicurus ochruros) voor mijn auto zitten. 
Ik moest uit de auto voor een foto, helaas piept onze auto als je uitstapt. Hij vloog natuurlijk weg.
Ik hoorde hem wel toen ik naar mijn afspraak liep.
Toen ik daarna terug naar de auto liep zag ik hem achter mijn auto zitten op een hek.
Het leek wel of hij op me zat te wachten. 
Ik moest mijn camera nog pakken en uit de tas halen.
Ik had nog heel kort tijd om hem te fotograferen.  
Ik heb ook maar 1 foto kunnen maken.  
Blijkbaar schrok hij toch van mijn beweging.  
De zwarte roodstaart ken ik van Luxemburg. Bij ons in de buurt nog nooit gezien.
Op waarneming stond er wel 1 op bij Kats. 

Zwarte roodstaart juveniel (Phoenicurus ochruros)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.