Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zondag 16 augustus 2020

Nationaal Park Oosterschelde

Afgelopen vrijdag naar de dijk geweest en naar ons eigen natuurgebied. 
Die fotos laat ik in een volgende blog zien.
Het was niet heel druk bij de dijk. Wel stond het gras hoog zodat ik moeilijk kon scherp stellen vanuit de auto.
Het was wel lekker koel met die warmte. 

De meeste steltlopers zijn er nog niet. 

Bergeend juveniel (Tadorna tadorna)

Nijlgans (Alopochen aegyptiaca)

Kokmeeuw (Chroicococephalus)
Steenloper (Arenaria interpres)

Stormmeeuw (Larus canus)
Steenloper (Arenaria interpres)

Aalscholver (Phalacrocorax carbo)


Regenwulp (Numenius phaeopus)

Er zaten een aantal kneuen. Alleen wat het moeilijk scherpe fotos te krijgen.
Ze zijn klein en snel en dan tussen dat hoge gras vanuit de auto scherp stellen.
Ook zag ik nog een aantal putters. Ik was te laat voor een foto want eerst hoorde ik ze maar ik zag ze niet. Het bleek dat ze in het gras op de dijk zaten. Helaas vlogen ze weg.
Met de hitte zijn ze ook maar naar de dijk gegaan denk ik. 


 Kneu (Linaria cannabina)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.