Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

vrijdag 7 augustus 2020

Breskens-Zeeuws Vlaanderen

Enige tijd geleden naar de Panoramaweg in Breskens geweest. 

Vuurtoren Breskens
Vuurtoren Breskens 
Webcam

DC Brugge - Hopper Dredger
Ik wilde graag eens de telpost bij Breskens zien. Ik heb alleen boerenzwaluwen zien vliegen en een enkele meeuw. We zijn er ook maar kort geweest. 

Op de uitkijk 
Telpost Breskens 
https://vogelkijkhut.nl/view/188/

Verder gereden naar de vogelkijkhut bij Nummer Een.
De trap naar de vogelkijkhut is niet makkelijk begaanbaar maar uiteindelijk kom je toch boven.
Naar beneden is een ander verhaal, er zit geen leuning aan de bovenkant, ik durf dus niet naar beneden.
Dus ga ik een stukje zittend naar beneden. 😀
Ik heb het waterschap gevraagd of het niet mogelijk is om een leuning te plaatsen. 
We zullen zien...

Dit lantaarntje zat achter het gaas. Het was niet zo makkelijk om die te fotograferen. 

Atalanta (Vanessa atalanta)
De weg naar boven 
Vanuit deze hut heb je een prachtig uitzicht op de Hooge Platen
https://www.hetzeeuwselandschap.nl/natuurgebieden/hooge-platen



Schenge - Sleephopper 
Kleine zilverreiger (Egretta garzetta)


Iedereen bedankt voor de berichten. 
Ik vind de nieuwe versie nog steeds niet zo makkelijk met opmaak.
Uiteindelijk zal het wel wennen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.