Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

dinsdag 25 februari 2020

Yerseke Moer

Vanochtend een rondje gereden door ons eigen gebied Yerseke Moer.  Het was redelijk mooi weer. 

Fuut (Podiceps christatus)

Deze kokmeeuw zijn kop is bijna weer helemaal bruin. 

Kokmeeuw (Chroicocephalus ridibundus)


Roodborsttapuit  ♀ (Saxicola rubicola) 


Rietgors ♂ (Emberiza schoeniclus)

Ik vermoed dat onderstaand vogeltje ook een Rietgors man is. 

Rietgors (Emberiza schoeniclus)


 Graspieper (Anthus pratensis)

Af en toe beetje donkere lucht tijdens mijn rondje maar het is droog gebleven. 


Yerseke Moer 

Ik vermoed dat onderstaande vogel een veldleeuwerik is. Zo niet dan hoor ik het graag. 


Veldleeuwerik (Alauda arvensis)


In het broedgebied Koude- en Kaarspolder zitten er weeral redelijk veel meeuwen.
Binnenkort komen waarschijnlijk weer de kluten, zwartkopmeeuwen, grote sterns en visdiefjes.
Ik kijk er al naar uit.  




Kokmeeuw (Chroicocephalus ridibundus)

Kleine zilverreigers en lepelaars heb ik deze keer niet gezien. 

Toen ik thuis kwam zaten er 4 putters (Carduelis carduelis)
in de tuin. Helaas vlogen ze weg omdat ik de deur open deed voor de honden.
Later zag ik ze in de straat in een boom zitten. '
Helaas geen foto. 

Iedereen bedankt voor de berichten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.