Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

donderdag 20 februari 2020

Schouwen-Duiveland

Vorige week zaterdag naar Schouwen-Duiveland geweest.
Er zat veel wind dus niet veel uit de hand kunnen fotograferen. 

Duikplek Zuidbout Ouwerkerk 






Nationaal Park Oosterschelde 





Hier alleen wat meeuwen gezien en vogels gehoord. 

Puck 

Rose en Puck 


Zonnemaire 


Lepelaars schuilen voor de wind. Er zaten er nu iets minder. 

Lepelaar (Platalea leucorodia)


Knobbelzwaan (Cygnus olor)


De vuurtoren van Haamstede is één van de grootste vuurtorens van Nederland. 
Momenteel staat hij in de steigers voor onderhoud. 

Vuurtoren Westerlicht - Nieuw- Haamstede 

https://www.vvvzeeland.nl/nl/vuurtoren-westerlicht-nieuw-haamstede-oid18015/
We zijn nog over de Brouwersdam gereden. Het was laag water. 
Ik heb niet veel bijzonders gezien, wat eenden en scholeksters.
De enkele vogels die er zaten werden telkens weggejaagd door mensen die onderaan het talud liepen. 
Deze week rijd ik mijn wekelijks rondje om te fotograferen niet wegens een drukke week. 
Ik hoop volgende week weer. 

Iedereen bedankt voor de berichten en een fijn weekend. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.