Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

dinsdag 3 december 2019

Provinciaaldomein De Schorre Boom Belgiƫ

Vorige week in Provinciaaldomein De Schorre in Boom gewandeld. 
Onderweg in Zeeland was het heel erg mistig maar in Belgiƫ
viel het mee.
We gaan niet zo heel vaak naar dit park. Het is wel een mooi park met heuvels. 
Ik heb niet alle fotos meer want ik heb thuis per ongeluk de fotos op mijn camera gewist en nog enkele met het programma recuva kunnen terug halen. 


In de vijvers zitten veel eenden, meeuwen. meerkoeten en soms aalscholvers. 




Al snel in het park leerden we hele aardige mensen kennen met teckel Yuki, een nieuw vriendje voor Rose en Puck, we zijn samen verder gewandeld. 


Er was een trollenwandeling, 7 trollen maar ik ben enkele fotos kwijt van trollen.


Trol 

Yuki 

 Yuki Rose Puck 

 Rose en Puck 

Yuki Rose Puck 

Aalscholver (Phalacrocorax carbo)

Hogerwaardpolder Woensdrecht-Rilland 

Vanaf het park reden we langs de Hogerwaardpolder Woensdrecht-Rilland naar huis.
Ik was benieuwd of de kleine zwanen er al zaten. 
Het was weer heel erg mistig, je zag bijna niks. Maar er zaten alleen knobbelzwanen. 
En een grote zilverreiger en een buizerd in de mist.

Buizerd (Buteo buteo)


Grote zilverreiger (Ardea alba)



In eerste instantie had ik plannen om deze week nog eens te kijken naar de Schakerloopolder en de Hogerwaardpolder omdat er wel al kleine zwanen op waarneming staan in die omgeving maar ze geven weer steeds mist af dus ik ga dan maar fotograferen in ons eigen gebied. 
In de Schakerloopolder fotografeer je het best met hoog water (hoogwatervluchtplaats) en dat is 's ochtends deze week dus moet je al vroeg door. 

Iedereen bedankt voor alle reakties. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.