Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

dinsdag 17 december 2019

Breskens, Zeeuws-Vlaanderen Nederland

Zondag een klein stukje langs de kust van Zeeuws-Vlaanderen gereden. We moesten toch in de buurt zijn.

Breskens
 Panoramaweg 


Vuurtoren Nieuwe Sluis


Op de glooiing zat een klein groepje drieteenstrandlopers (Calidras alba) en steenlopers (Arenaria interpres).
Sommige namen een bad.








Drieteenstrandloper (Calidris alba)

Steenloper (Arenaria interpres) zwemt de rugslag 




Steenloper (Arenaria interpres)

Uitzicht op Vlissingen 

Silvamar,  Cyprus
General Cargo 

JS Lekvar Singapore
LPG tanker 

Tripoli, Belgium, inland cargo

Op de Tripoli heeft een bekende van me gevaren.


Daarna verder gereden langs de dijk richting de vogelkijkhut van Nummer Eén bij Hoofdplaat aan de Westerschelde. Deze hut is van Waterschap Scheldestromen. 


Een enge trap naar boven, zonder leuning, alleen een draad.
Toen ik eenmaal boven was kreeg ik de schuifdeur niet open dus ik heb niks gezien. 

Toen weer dat enge trapje af zonder leuning en weer richting de auto.
Ondertussen was het ook gaan regenen. 




Iedereen bedankt voor de reakties en een fijne avond. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.