Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

woensdag 19 juni 2019

Yerseke Moer

Een aantal fotos van mijn rondje door Yerseke Moer, de gewone soorten. Ik ga nooit op waarnemingen af dus het is bij mij altijd een verrassing wat er op mijn pad komt. 

Ik heb 23 lepelaars geteld. Op de tweede foto hoort de uiterst linkse lepelaar ook nog bij de groep. 


Lepelaar (Platalea leucorodia)

Fazant vrouw (Phasianus coichicus)


Bruin zandoogje (Maniola jurtina)


Grasmus  (Sylvia communis)


Haas (Lepus europaeus)

Konijn langs de weg. 

Konijn (Oryctolagus cuniculus)


Meerkoet (Fulica atra)


Canadese gans (Branta canadensis)

Bergeend (Tadorna tadorna)

Tureluur (Tringa totanus)

Boerenzwaluw (Hirundo rustica)
Bo
Groep holenduiven, een paar ervan.



Holenduif (Columba oenas)

Boompieper (Anthus trivialis)

Witte kwikstaart juveniel (Motacilla alba)

Wilde eend (Anas platyrhynchos)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.