Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

woensdag 5 juni 2019

Bulbjerg Denemarken

Drieteenmeeuwkolonie Bulbjerg Denemarken 

Vorig jaar waren we hier ook geweest met hoog water. Dan kun je niet heel de rots zien, alleen vanaf de zijkant. 
Het tij was nu ook weer ongunstig zodat ik weer alleen vanaf de zijkant kon fotograferen. 
Soms zie je hier ook papegaaiduikers, jagers etc zeggen ze maar zelf alleen nog maar drieteenmeeuwen gezien daar.
Wie weet op een andere keer beter tij. 




Ik was het duin op gegaan om onderstaande foto te maken. 

Op deze rots broeden de drieteenmeeuwen. Helaas hadden ze nog geen jonge. 






Drieteenmeeuw (Rissa tridactyla)


De trap naar het strand, wij zijn maar met de auto gegaan. 



 paarden 

 Puck 

Rose




Iedereen bedankt voor de reakties. Ik ben ondertussen weer hier aan het fotograferen maar ik plaats eerst de blogs van de vakantie anders loopt alles door elkaar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.