Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

vrijdag 21 juni 2019

Herken de meeuw...- Noord-Jutland

Een aantal meeuwen in Denemarken gefotografeerd, er zit niks bijzonders bij denk ik. Ik had graag een dwergmeeuw gefotografeerd. Misschien heb ik die wel gezien maar die waarvan ik dacht dat het dwergmeeuwen waren vlogen steeds weg.'
Ik weet niet alle namen/kalenderjaren van de meeuwen. Ik nummer ze zodat jullie misschien kunnen helpen.
Sommige fotos zijn wat somber door het sombere weer.

1. Drieteenmeeuw (Rissa tridactyla)

2. Stormmeeuw (Larus canus)

3. Stormmeeuw (Larus canus)

4.

5. Zilvermeeuw (Larus argentatus)

6. Zilvermeeuw (Larus argentatus)

7. Grote mantelmeeuw (Larus marinus)
Zilvermeeuw (Larus argentatus)

8. Zilvermeeuw (Larus argentatus)

9. Grote mantelmeeuw (Larus marinus)

10. Grote mantelmeeuw (Larus marinus)

11. Zilvermeeuw (Larus argentatus)

12. Zilvermeeuw (Larus argentatus)

13. Zilvermeeuw (Larus argentatus)

14. Grote mantelmeeuw (Larus marinus)

15. Grote mantelmeeuw (Larus marinus)

16. Bonte kraai (Corvus cornix)

 17. Zilvermeeuw (Larus argentatus)
18. Grote mantelmeeuw (Larus marinus)


19. Zilvermeeuw (Larus argentatus)

20. Grote mantelmeeuw (Larus marinus)

21. Stormmeeuw (Larus canus)

Heel veel eidereenden, misschien wel 100.  Ze zaten ver weg en grote golven. (Hirthals)

Eidereend (Somateria mollissima)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.