Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

maandag 29 april 2019

Yerseke Moer

Een aantal fotos van mijn rondje van vrijdag. 
Toen ik al onderweg naar huis was vlogen er 2 zwarte ooievaars over.
Omdat ze redelijk ver uit elkaar vlogen en dit onverwachts was heb ik er maar 1 op de foto. Vanuit de auto is het dan niet makkelijk.   

Zwarte ooievaar (Ciconia nigra)


Gele kwikstaart (Motacilla flava)

Witte kwikstaart (Motacilla alba)

De gele kwikstaart en de witte kwikstaart waren in elkaars buurt. 

Bosruiter (Tringa glareola)

De kleine plevier had ruzie met de bosruiter zodat de bosruiter weg vloog. Ik vond dat wel jammer, zodoende kon ik geen mooie foto maken.
Nu de bosruiter weggevlogen is heeft de kleine plevier het plasje voor zichzelf. 


Kleine plevier (Charadrius dubius)


Grutto (Limosa limosa)


Wilde eend kuiken (Anas platyrhynchos)


Mama wilde eend met de kuikens (Anas platyrhynchos)

Ik zie veel boerenzwaluwen maar nu nog maar de tweede keer dit jaar dat ik er kan fotograferen. De meeste boerenzwaluwen hebben het druk met heen en weer vliegen. 


Boerenzwaluw (Hirundo rustica)



Kievit kuiken (Vanellus vanellus)

Mama kievit (Vanellus vanellus)

Die kneu was steeds heen en weer aan het vliegen, waarschijnlijk nestje aan het bouwen. Er waren er 2. 


Kneu vrouw (Linaria cannabina)

Deze hazen kiezen het hazepad. 


Haas (Lepus europaeus)

Ik heb nog meer gezien maar dat is misschien voor een volgende blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.