Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

dinsdag 16 april 2019

Het Verdronken Land van Saeftinghe

We zijn verder gereden naar het Verdronken Land van Saeftinghe.
We hebben alleen even op de dijk gekeken. Bij het bezoekerscentrum en de vogelkijkhut niet geweest. 






Kneu, tureluur en een gele kwikstaart gezien. Alles zat heel ver weg. Ik kan ze zelf amper met het blote oog zien. Ik zie het bewegen. Om mooie fotos te maken moet je er dan wat langer zijn of vanuit de hut. 

Kneu vrouw (Linaria cannabina)

Kneu man (Linaria cannabina)

Gele kwikstaart (Motacilla flava)

De vogelkijkhut is bereikbaar met de auto, die ga ik zeker nog een keer bezoeken. 


Grand Victory Panama 

Iedereen bedankt voor het bezoek en ik wens u een fijne dag. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.