Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

woensdag 3 april 2019

Yerseke Moer

Maandagochtend wilde ik even naar de meeuwenkolonie en de lepelaars gaan kijken.
Ergens op een smal weggetje heb ik deze vogeltjes gespot.
Ze zaten aan de verkeerde kant van mijn auto en vrij hoog en uitstappen durfde ik niet omdat ze anders misschien weg zouden vliegen.
Uiteindelijk met een beetje toveren ze toch kunnen vastleggen.

Het vuurgoudhaantje is 9 tot 10 cm en iets groter dan het goudhaantje dat het kleinste soort van Europa is. 

Vuurgoudhaan vrouw  (Regulus ignicapilla)

Putter (Carduelis carduelis)

Deze grutto zat lekker op een paal in de zon. 





Grutto (Limosa limosa)



Lepelaar, 2 geringde (Platalea leucorodia) 

Kleine plevier, wat zijn die klein. 



Kleine plevier (Charadrius dubius)

Zilvermeeuw met verf of iets dergelijks aan zijn veren. 


Zilvermeeuw (Larus argentatus)

Deze graspieper zat bij het kanaal. 


Graspieper  (Anthus pratensis)

Scholekster (Haematopus ostralegus)

Graspieper (Anthus pratensis)

Kuifeend man en kuifeend vrouw (Aythya fuligula)

Koolmees in de tuin. 

Koolmees (Parus major)


Yerseke Moer 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.