Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zaterdag 2 februari 2019

Tuinvogels

Door het slechte weer deze week geen rondje gereden om te fotograferen. 
Vandaag stonden er wel leuke soorten op waarneming voor hier zoals een velduil, geoorde fuut en brilduiker maar ik ben toch maar niet gegaan met de regen.
Wel deze week enkele vogels in de tuin gefotografeerd.
Veel voorkomende vogels zoals de kauw, de spreeuw en het roodborstje. 
Er waren ook nog vinken maar die vlogen weg omdat ik de deur open deed, ik hoorde een F16 over vliegen, denk ik. Helaas zag ik hem niet door de dichte bewolking. 




Deze kauw had vast koude pootjes. 

Kauw (Coloeus monedula)

Dit roodborstje was slim, met de sneeuwbuien heeft hij of zij bijna een hele ochtend onder de veranda gezeten, dichtbij de voedertafel. 


Roodborst (Erithacus rubecula)

Spreeuwen hebben we hier altijd in overvloed. 
Het schijnt dat de veren van het vrouwtje wat groter zijn en de stippels dichter bij elkaar staan in de winter maar ik zie nog steeds geen verschil in de spreeuwen. 

Spreeuw (Sturnus vulgaris)

Verder nog wat meeuwen en Turkse tortels in de tuin. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.