Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zaterdag 29 december 2018

Yerseke Moer

Vanmiddag een rondje gereden door ons natuurgebied. Eerst langs de haven maar daar was weinig te zien. Toen verder gereden langs de dijk naar de Moer. 
Ik woon op loopafstand van de Oosterschelde en Yerseke Moer maar ik ga altijd met de auto fotograferen. 
Eerst nog langs de meeuwenkolonie gereden. April/ Mei komen de meeuwen, visdiefjes, kluten etc weer om te broeden. Helaas zat er nu helemaal niks.


Koude-  en Kaarspolder 

Het weer was somber en mistig. Het zicht was slecht dus niet heel veel gezien. Wel veel ganzen. 

De vrouwelijke groene specht zat weer aan de verkeerde kant van mijn auto maar ik heb hem toch nog redelijk kunnen fotograferen uit de hand. 

Groene specht vrouw (Picus viridis)

Deze vrouwelijke roodborsttapuit zat heerlijk. Het mannetje heb ik nog niet gezien. Zoals je ziet is de ene foto wat donkerder dan de andere. Op de draad zat hij net wat meer in een open stuk. Soms moet je tussen het riet door fotograferen. 


Roodborsttapuit vrouw (Saxicola rubicola)

Heel ver weg in een struik zag ik deze ringmus zitten. Het is wel niet echt een duidelijke foto, hij zat heel ver weg. 
Ringmussen zie ik vaak in Denemarken, hier eigenlijk niet. 

Ringmus (Passer montanus)

In de buurt van de Ringmus vloog nog een groep Vinken in een struik. Het waren er veel meer als op de foto. 

Vink (Fringilla coulebs)

Verder heb ik nog een Buizerd en Kleine zilverreiger zien vliegen. Helaas niet kunnen fotograferen. 

Iedereen bedankt voor de reakties op de vorige blog.

Ik wens jullie een fijne jaarwisseling. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.