Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zaterdag 1 december 2018

Yerseke Moer

Een klein rondje gereden door ons natuurgebied met de auto. Ik zag langs een weg een Groene specht zitten. Maar hij zat net aan de verkeerde kant van mijn auto en aan de achterkant van de boom dus toen maar een foto door de vooruit van de auto genomen . Hij is dus niet echt scherp.

Groene specht vrouw (Picus viridis)

Deze wulp liep op een grasveld bij een akker.


Wulp (Numenius arquata)

In de natuur zie je ook genoeg katten rondlopen. Vaak zijn ze heel schuw.


Kat (Felis silvestris catus)

Deze wilde eend viel een beetje op omdat hij veel lichter was dan de anderen. 


Wilde eend (Anas platyrhynchos)



Smient  (Mareca penelope)

Ik had deze week een witte gans gezien tussen de brandganzen in de verte. Ik kon de staart niet zien. Ik dacht misschien de sneeuwgans omdat die hier vorige winter zat.
Vandaag zag ik de witte gans op dezelfde plaats maar ik vermoed dat het een witte soepgans is. Ik zie het zwart niet in de staart. 


Soepgans  (Anser anser forma domestica)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.