Pagina's

Weergegevensbron: Zeeland weerbericht
Vier het leven, Pluk de dag, Geniet..... Zolang je leven mag.

Google Translate

zaterdag 12 oktober 2024

Vakantiefotos ouders Rianxo Spanje

 Mijn ouders gingen elk jaar een maand naar Rianxo (Galicia) in Spanje op vakantie . Helaas was door hun gezondheid in 2018 hun laatste vakantie. Ik wil nog graag een blog maken met hun vakantiefotos. 

Ik laat de fotos in originele staat zoals ze op de computer van mijn vader staan. Ik denk dat mijn vader daar blij mee geweest zou zijn. Mijn vader 🌈 leed aan parkinson en mijn moeder heeft alzheimer
























































Wilde paarden









3 opmerkingen:

  1. Your post is a nice tribute to your parents. Beautiful photos of your parents and their trip to Spain. Take care, have a great weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Caroline,
    It's wonderful that you can use your parents photos. My father died with Alzheimer. It's a terrible disease.
    Have a nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A large library of lovely images of your parents holiday Caroline. There are no words to describe the curse and tragedy of the two diseases Parkinson's and Alzheimer's you mention in your headline.

    Kind Regards....Pete.

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.