Pagina's

Weergegevensbron: Zeeland weerbericht

Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©
Vier het leven, Pluk de dag, Geniet..... Zolang je leven mag.

Google Translate

woensdag 2 oktober 2024

Brouwersdam - Maasvlakte

Deze fotos zijn van februari 2024, waarschijnlijk met mijn afstandbediening. Beetje donker door het weer en waarschijnlijk niet naar de belichting gekeken doordat ik herstellende was van mijn schouderoperatie. 

Brouwersdam 


Drieteenstrandloper - Calidris alba 



Grijze zeehond - Halichoerus grypus 

Drieteenstrandloper - Calidris alba 

Tweede Maasvlakte 

Knobbelzwaan - Cygnus olor

Tweede Maasvlakte 

Strandway limassol - Hopper - Dredger


Luna pilots 




Atlantic wind











Tauros
Geuzenbos Voorne Maasvlakte 

3 opmerkingen:

  1. Hello,
    Love your bird photos, the seals are cute too. The bulls look very big. Great collection of photos. Take care, have a wonderful day!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat het nu al wat beter gaat met je schouder. En je foto's waren weer heel erg mooi. Vooral de witachtige stier met de mooie hoorns en de Taurossen. Want ja runderen vind ik altijd prachtig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ja gaat goed al kan ik er sommige bewegingen niet mee maar dat went. Ik vind runderen ook mooi.

      Verwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.