Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

woensdag 3 juli 2024

Udsigtsplatform - Uitkijkplatform Aabymose Store Vildmose Aabybro Denemarken

Ik was hier al eens vorig jaar geweest, helaas geen fotos dus wilde ik hier nog eens heen.

Store Vildmose is een hoogveen van 60 vierkante meter. 

http://www.vildmoseporten.dk/

https://udinaturen.dk/shelter/131065

Een platform waar je wat makkelijker op kan. 


Onder het uitkijkplatform vlogen veel boerenzwaluwen. 








Puck



Nog gekeken of ik geen herten zag, helaas niks. 





Rietgors ♂ - Emberiza schoeniclus 

8 opmerkingen:

  1. Looks like a wonderful place to go birding.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bello il Migliarino.
    Peccato per i cervi, ma non puoi sempre farci invidia 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Store Vildmose looks a great and interesting location where I'm sure you can find dragonflies also. Thank you for sharing your experience there Caroline.

    Regards from England....Pete.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful place, love the landscapes, Puck and the pretty Reed Bunting! Take care, have a wonderful day!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Caroline.

    Een mooie uitkijkpost.
    Je kunt ver kijken.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig z.on uitkijkpost daar zou ik met mijn scootmobiel zelfs gebruik van kunnen maken

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.