Pagina's

Weergegevensbron: Zeeland weerbericht

Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©
Vier het leven, Pluk de dag, Geniet..... Zolang je leven mag.

Google Translate

maandag 29 juli 2024

De dijk aan de Oosterschelde

Op het moment ben ik niet zoveel aan het bloggen over vogels. We hebben vakantie, het is te warm, ik heb mijn rondje vogels spotten al enkele weken niet gedaan. Er zijn op het moment weinig fotos maar ik heb er op mijn laptop nog genoeg dus voorlopig kan ik nog vooruit. 

Vandaag even naar de dijk geweest. Op ons strand mogen in de zomer geen honden komen daarom zitten we een eindje verderop, het voordeel is dat je daar geen trap op moet. Een camera had ik niet mee, de fotos zijn met de telefoon. 

Het was laag water. 

Puck had het heel warm dus we zijn maar kort gebleven. Hij is klein dus vangt niet zoveel wind. 


We hebben een grote handdoek voor hem onder de tuinstoelen gelegd en dan gaat hij ernaast liggen. 


VIDEO




2 opmerkingen:

  1. Puck seems to have a sensible approach to hot weather!
    Cheers - Stewart M - Melbourne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty views of the beach. I love your sweet Puck photos.
    Take care, enjoy your day!

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.