Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

vrijdag 1 maart 2024

Park de Mik Maria ter Heide- Brasschaat België

September 2023 

 Af en toe bezoeken we dit park, het is niet heel groot maar net groot genoeg voor ons. Er is ook een kinderboerderij bij maar daar zijn we nog maar 1 keer geweest. 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Hof_ter_Mick




Zwarte zwaan - Cygnus artratus 

Vroeger zaten er 2 indische ganzen, nu zie ik er maar 1 meer. 



Indische gans - Amser indicus

Grote canadese gans - Branta canadensis


Zwarte zwaan - Cygnus artratus 


Zwarte zwaan - Cygnus artratus 

Alle schildpadden waren gevangen voor naar een opvang, blijkbaar zijn er nog achter gebleven. 



Geelwangschildpad - Trachemys schripta troosti 


Zwarte zwaan - Cygnus artratus 

Ik ben benieuwd of ze weer jonge krijgen. Het mannetje heeft een nieuw vrouwtje, de vrouwtjes verdwijnen spoorloos 



Er zou in dit park ook een otter zijn, die nog niet gezien. Ik heb nog meer mappen fotos van dit park, die zijn voor later.
Iedereen een fijn weekend ! Ik ga morgen mijn moeder bezoeken en kijken of er al een ooievaar is in Walcheren. 

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel mooi uit de entree en het kasteel maar het park op zich trekt ook voor een mooie wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Caroline,
    Beautiful photos. The black swans are very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Black swans are amazing. Very beautiful landscape, for some unknown reason it reminded me of my childhood! Thanks for the post!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely place to visit. I love all the birds, the pretty swans and the geese. Take care, have a happy weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Caroline.

    Leuk park.
    Ik vind die Zwarte zwanen erg mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A day spent with geese and swans sounds great to me.

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.