Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

maandag 29 mei 2023

Rianxo Spanje, vakantie ouders

Rianxo Spanje
fotos van mijn vader 
https://en.wikipedia.org/wiki/Rianxo


Mijn ouders 






Wild paard 










Mijn moeder

Mijn moeder





Mijn ouders 



Rianxo Spanje 


Op mijn vader zijn pc staan er misschien ook nog , zijn pc nog niet geinstalleerd bij mij thuis. 



11 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd met het verlies van Je Oom zo kort na je vader. Maar wel een pracht herinnering om de vakantie foto,s van je ouders te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline.
    Ik ben blij dat je een fijne vakantie hebt gehad. Het spijt me dat je nog meer slecht nieuws hebt gehad. Hopelijk wordt je leven snel beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet echt fijn nieuws als je thuiskomt van een mooie vakantie. Maar de fotos zijn wel een herinnering en die vond ik ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So sorry about the loss of your uncle. Prayers for your family.
    Pretty scenes and photos, lovely captures of your Mother and Father. Take care, enjoy your day and the week ahead.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Caroline.

    Gecondoleerd met het verlies van je oom.
    Heel mooi de serie van de vakantie met je ouders.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So sorry to read about the loss of your Uncle, my condolences.

    I did enjoy seeing photographs of your holiday.

    Take care.

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. My condolences, Caroline. Beautiful photos. Happy Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Hi Caroline.
    Condolences on the loss of your uncle.
    I enjoyed your holiiday photos.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I'm sorry for you and for both... They looked very happy in beautiful Rianxo... It's life... Greetings from Spain

    BeantwoordenVerwijderen
  10. My sincere condolences on the passing of your Uncle, Caroline. The photos of your parents on holiday in Spain are beautiful. I am sure that they will strengthen the wonderful memories that they left you with. My very best wishes - - - Richard

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.