Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

woensdag 3 mei 2023

Ooievaars Muizen (Mechelen) België

Ik heb inmiddels de ringgegevens ontvangen van de 2 ooievaars.

Momenteel met een blog bezig van ons eigen gebied. 

Ik ben nog steeds druk met alles rondom mijn ouders, ik mis dan weleens wat op een blog. 

Zie link, de gegevens staan bij de fotos. 

https://carolinesnatuurfotografie.blogspot.com/2023/04/ooievaars-muizen-mechelen-belgie.html

 

11 opmerkingen:

  1. Fantastic photo. That information was interesting. Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello,
    The ringing information is interesting. Love the Stork photo.
    Take care, have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's always quite fascinating to learn the origins of the band and to gain an insight into the life history of the bird. Better be careful, Caroline, storks are said to bring babies you know.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap dat je druk bent, maar dit is wel een hele mooie heldere foto van de ooievaar!
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. C'est une très belle occupation !
    À bientôt Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Foto .maar doe eerst wat belangrijk is de rest komt wel weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die staat er lekker scherp op Caroline, klasse.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bellissima foto, magnifica Cicogna.
    Buona giornata.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie foto van de Ooievaar Caroline.

    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.